Witamy na onibo TV   Click to listen highlighted text! Witamy na onibo TV

Zwrot towaru w sklepie stacjonarnym

FILM INSTRUKTAŻOWY

Zwrot towaru w sklepie stacjonarnym
    

WSZYSTKIE FILMY

Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towaru,
jeżeli został zakupiony w sklepie stacjonarnym, tylko dlatego, że klient się rozmyślił. Niektórzy sprzedawcy umożliwiają zwrot towaru w określonym terminie i pod określonymi warunkami – jednak wynika to z ich polityki sprzedaży, a nie z obowiązków prawnych.

Sprzedawca może przewidzieć w regulaminie sklepu stacjonarnego możliwość zwrotu towaru przez kupującego w określonym terminie, na przykład 14 lub 30 dni i pod określonymi warunkami, na przykład tylko z paragonem zakupu i oryginalnymi metkami, w stanie nienaruszonym.

Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy,
w tym koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował kupującego o konieczności ich poniesienia.

Skip to content Click to listen highlighted text!